icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Dimmigt Körsbär hösten 2014

Veteran
8040 inlägg
16 september 2014 07:25

Dimmigt körsbär hösten 2014, startvikter inom parentes.

Fetis50----(74,6).......... 
hagalund -(80,6)..........
babs2------(94,1)..........
jonnax------(103,1).......
Thyndra----(108,1)..........
Lena444---(96,2).........
Audrina----(72,1)..........
tjofnatt----(80,8)...........
Bullmaja--(87,5).........
AnnC------(103,7).......
lenamaria-(93,3)........
Triggy.(80,4).............
Blomfrun.(91,4)........
Lijepa......(86,1)........
leaa.........(92,3)........
Mescal       (86,6)
UlletW        (80,7)......

Var noga med att kopiera SENASTE inlägget, så att ingen tappas bort

Rapport av  invägning är onsdag  senast kl 21. Som vanligt rapporterar den som lägger in sin vikt sist vidare till BL-tråden.

Om man rapporterar ännu senare måste man förstås rapportera till BL-tråden också!

Pepp till oss alla!

-------------------------------------------

Länk till hemsidan

https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten2014/taevling

• Veteran
    8040 inlägg
    3 januari 2015 10:25

Vi hamnade under gula linjen denna sista vecka på 2014. Om inte om varit om så hade jag rapporterat större uppgång 4/12 och då hade jag bidragit med minus denna sista vecka, men s..t samma, nu startar vi på ny kula.

Ser att de andra lagen varit dåliga på att rapportera, 2 eller 3/ lag och jag är ganska säker på att de som inte rapporterat hade plus. SURT SA RÄVEN.......

Jag gör en helt ny tråd under rubriken Biggest Looser 2015. Fyll i de startvikter ni vill ha. Jag tar min vikt från vecka 1. Sen får vi se när vi ska börja rapportera nya vikter.laughyes

• Mycket engagerad
    173 inlägg
    3 januari 2015 21:45

Hej och gott nytt år på er allihop laugh!

Ser att ni är "still going strong" här inne, härligt! Jag vill bara tala om att jag har funderat över mina mål, vikt och strategi ett tag nu och kommit fram till att jag skall göra en förändring. Tyvärr kommer jag då inte att delta i Biggest loser fortsättningsvis sad. Jag kommer definitivt inte att sluta tänka på vad jag äter, motion osv, tvärtom smiley, jag tänkte lägga mer vikt på långsiktigt resultat och mitt mål är att i vår/sommar delta i ett/flera 5-10km lopp! Alltså kommer jag inte att sätta viktnedgång i första hand ( jag tror att det kommer av sig självt på vägen) och inte väga mig mer än max 1gång per månad! Jag ser fram emot att nå mina mål i löpning, bli snabbare, starkare och förhoppningsvis se min vikt gå nedåt wink. Jag kommer att finnas kvar här på mdb och kikar nog in då och då för att se hur ni sköter er surprise.

Massor med pepp och lycka till er allihop!