Med lätt panikkänsla efter jul och nyårs ätande ställde jag mig på vågen. Det har varit gott och trevligt men kanske inte så bra för midjemåttet. Så jag blev riktigt glad när vågen inte visade på mer än 0,1 kg på pluskontot. En förkylning som är jobbigt har ändå hjälpt mig att hålla igen nu efter nyår. 88,2 på vågen. Det kan jag leva med. Men nya tag nu och låta 2026 bli året där jag når min målvikt. Spark i baken till er alla. Nu sätter vi igång !!
Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
Vill gärna fortsätta nästa år
God jul och ett gott nytt år till alla
Fortsättning följer nästa år ....
God Jul Alla och hoppas på fortsättning nästa år <3
FEL i min kalender?
START 2026 vecka 3 onsdag 7/1 enl inlägg tidig.
Hos mig är den 7/1 onsdag vecka 2!
???
Stämmer 52Stinas!
7/1 är vecka 2. Veckorna 6, 10, 14, 18, 22 är "4-veckorsvägningarna" under våren
GOD fortsättning och GOTT nytt år allihop. Jag har börjat jobba med listan för våren.
Jag är gärna med till våren också. Gott Nytt alla
Jag är gärna med nästa år.
Gott nytt År 🎇
ser framemot fortsättning 2026.
blir ovant att inte regga vikt denna vecka.
Med lätt panikkänsla efter jul och nyårs ätande ställde jag mig på vågen. Det har varit gott och trevligt men kanske inte så bra för midjemåttet. Så jag blev riktigt glad när vågen inte visade på mer än 0,1 kg på pluskontot. En förkylning som är jobbigt har ändå hjälpt mig att hålla igen nu efter nyår. 88,2 på vågen. Det kan jag leva med. Men nya tag nu och låta 2026 bli året där jag når min målvikt. Spark i baken till er alla. Nu sätter vi igång !!
Jag är med i år igen ⚖️