Skuldkänslor eller inte?
Okej, åt jättebra mat igår hela dagen men så var vi bortbjudna till några vänner på kvällen. De andra hade klämt i sig varsin pizza innan vi kom men även efteråt var ju också en massa godsaker uppdukade; chips, ostbågar, godis, vin, cider, öl...