Vem kom på detta!
Herregud! Vad jobbigt det var att gå före frukost. Fast det är ju bara tredje dagen det kanske blir lättare med tiden. Jag tycker att de är väldigt generösa med kalorierna man får för träning på denna lilla sida men jag äter ju inte för de...