icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search
Nu friska tag mot samma mål som tidigare.
30 maj 2019 11:20
4

Hoppat hopprep även idag

Det är så roligt att hoppa hopprep nu. Jag hoppar gärna 45 minuter. Det är helt enkelt underbart att jag är tillbaka i det som jag gärna gjorde tidigare. Det känns så bra.

Jag har hoppat 2 ggr denna vecka så det blir sammanlagt 90 minuter. Eftersom mitt mål är att jag ska konditionsträna 150 minuter känns det riktigt bra att jag har genomfört 90 minuter.

Min plan är att jag ska trampa crosstraining efter jobbet imorgon. Ofta brukar jag trampa 46 min. Gör jag det så har jag sen endast 15 minuter kvar att göra.

Förra veckan genomförde jag 180 minuter. Vi får se hur det blir denna vecka.

Kram Margitta! 

Gillar

Kommentarer

  • 30 maj 2019 12:29

    Härligt!!! Vad bra du kör på! yes

  • 30 maj 2019 13:37

    Jättebra jobbat! Pepp, pepp! yessmiley

  • 30 maj 2019 22:12

    Tack!

    Jag vet inte riktigt om jag är helt galen men jag har nu hoppat 45 min även ikväll. Allt för att lyckas nå mitt mål. Nu har jag genomfört 135 min tuff konditionsträning. Om jag tränar efter jobbet imorgon så kommer jag helt klart att klara mitt veckomål på 150 min. Jag har endast 15 min kvar för att nå det målet.

    Det betyder att jag kan ta ledigt från all konditionsträning i helg. Det enda jag kommer att göra är 20 min balans och rörlighetsträning på lördag morgon.

    Kram Margitta! 

  • 30 maj 2019 22:25

    Toppen! yessmiley

Logga in för att skriva en kommentar.