Undrens tid är inte förbi
Återkoppling med läkaren igår, inga biverkningar och inga besvär av de fyra första injektionerna så jag ska gå vidare till 5 mg som är den fulla dosen.
Ni hade rätt förresten, man vänjer sig väldigt snabbt vid pennan. Nålen är så liten att den n...