Äter så gott
Är så glad att man får äta gott iallafall även när man gör en viktresa.
April har inte varit så 100% som mars månad men lyckades denna månad med -3.6 kg nedgång. Sakta men säkert.
Maj månad blir nog katastrof då mycket är inbokad.
Först nu min k...
Glad Påsk
Till er alla önskas en härlig långhelg med sol glädje och värme. Foto är taget i Stockholm "Artipelag".
Mars månad
Glad påsk till alla 💐
Under mars månad har jag skött matintaget enligt planerna och fotar inte varje dag men här kommer ett litet kollage.
Även min kalender blev hjärtligt och bättre en februari.
Hoppas nu på att april också blir toppen.
...Nyttig mat
Blev inspirerad av alla fina foton på mattallrikar/skålar som ni delar med er av.
Jag gillar att laga mat och delar med mig av några måltider och som ni ser så gillar jag fisk och kyckling.
Hittar ni felet?
Önskar en trevlig helg.
Regnar här i Skåne. Blir matplanering och veckoinköp samt matlagning för nästa veckas succes.
Krokusar
Vårtecken så härligt på vår gräsmatta.
3 saker att tänka på när man har fullt upp med upp och ner gång i vardagen.
Tänk eller skriv ner 3 saker som man är tacksam över varje dag. Det gör att man blir positivt inställd och livet känns lite lä...
Power run
Har lyxen att ha ett löpband hemma som jag promenerar på 3xer/dag i snabbt tempo.
Har börjat sedan 1 månad tillbaka varje dag (morgon-middag-kväll) så humöret är på topp.....ja det stämmer verkligen att man blir gladare av motion och lite ext...
Tankeställare
Läste en dagens citat
"Du missar 100% av de gånger du inte försöker ".
Det kan nog gälla allt i livet.
Boktips
En rolig bok som jag sträckläste och fick mig många skratt och igenkännande.
Hjärtan ❤️
För att stärka mitt självförtroende ger jag mig själv kärlek genom att rita in ett hjärta för varje lyckad mat dag. Konstigt nog blir jag glad för varje dag och de dagarna som inte lyckats så bra, stryker jag inte utan låter det bara vara öppet så näs...